Primator Premium Lager

 Színe arany, enyhén ködös. Habja törtfehér. Illata édes, mintha méz lenne benne.

Kóstolva: 2021. 05. 16.

A nem túl meggyőző címke mögött egészen iható lager pihen. Maláta központú, a komlót csak az összetevők közé sorolták fel, magából sörből szinte kimaradt. A bubik folyamatosan szöknek a pohárból, mégsem mondanám szénsavasnak.  Testes, könnyen iható, kiegyensúlyozott. Igaz nem váltja meg a világot, de nekem összességében tetszett.

Röviden:
😀😀😀😀

Újratöltve
2021. 05. 22.

Lagerek vakon

Ezt is tudom, napokban kóstoltam a Primator lesz szerintem. Sűrű anyag, édes malátás, jellegzetes illat. Kóstolásakor tettszett és tetszik most is. Kíváncsi vagyok a többihez képest milyen. Csúnya lenne, ha ezt benézném, hiszen mindenkinek áradoztam róla. Nagyon erős a kontraszt az előbbi pohárhoz képest, lehet kicsit félre is visz. 

Gyártó leírása

A Náchod sörfőzde zászlóshajója, amelyet több mint 30 ország vásárlói értékelnek. A főzőművészet remeke a legjobb alapanyagok és víz kiválasztása alapján. A cseh stílusú lagerre jellemző két elem - egy nyitott fermentációs helyiség és a lager pincében történő hosszú távú öregedés - főzési technológiája felejthetetlenül érzéki élményt nyújt.
Adatok

Gyártó: Primator a. s.
Nemzet: Cseh
Összetevők: víz, árpamaláta, komló, komlókivonat
Alkohol: 5%
Balling: -



Megjegyzések