Hofbrau Münchener Weissebier

Szűretlen sárga, habja átlagos, illata gyümölcsös.

Kóstolva: 2020. 07. 27.

Nekem bejön, finom búzás, citrusos, banános. Könnyen iható, nem túl szénsavas. Kiöntve gyönyörű. Szeretem, ha egy sör ivásakor nem kell gondolkodnom rajta, mert minden egyértelmű. Az esti HB-bém ezt tudja. Kiöntöttem, kóstolásként két-három kortyot hörpintettem, majd nyugtáztam bel- és kültartalmát és a pohár további részét csak élveztem.

Röviden:
😀😀😀

Újratöltve
2020. 10. 19.

Búzát vakon

Utoljára szerintem a legunalmasabbat sikerült kóstolni, híg egyszerű, mint a faék, enyhén citrusos. 

Gyártó leírása

Nap a bőrén és a legjobb barátok az Ön oldalán: A müncheni életmód tökéletes délutánának koronázó dicsősége a hűvös Hofbräu Münchner Weisse. Mivel amikor Münchenben az emberek zöldben, sörkertben vagy teraszon találkoznak, ennek a finom, élénk, pezsgő sör-élvezetnek nem szabad hiányoznia.

Adatok

Gyártó: Hofbrau
Nemzet: Német
Összetevők: víz, búzamaláta, árpamaláta, komló, komlókivonat
Alkohol: 5,1%
Balling: -




Megjegyzések