Budweiser Budvar Original


Színe sárgásbarna, habja hófehér, illata malátás.

Kóstolva: 2020. 04. 09.

Felénk jó sörnek tartják, a barnára én is szívesen emlékszem. Nos, nézzük mit tud az originál. Hát, no! Tudom hát-l nem kezdünk mondatot. 😀 Szóval, nem lopta be magát a szívembe. Azt gondolom nagyobb a füstje mint a lángja. Kellemes, malátás olyan csehes. Viszont túl szénsavas és nem elég telt. Azon gondolkodom véleményemet menyire befolyásolja a neve miatti fránya elvárás és azt kell mondanom nagyon. Név nélkül sem dicsérném agyon, viszont elégedetten tenném asztalra az üres poharam. Összefoglalva, sokkal többet vártam, viszont még így sem okozott csalódást.

Röviden:
😀😀😀

Újratöltve
2020. 09. 19.

Megijedtem bontásakor savanykás illat csapta meg az orrom,  szerencsére elég hamar eltűnt átadva helyét a lageres édesnek. Ízében semmi meglepő, édes és enyhén keserű a mostani darab nem szenved szénsav túltengésben. Illatára visszatérve, meglepetésemre édesében mézes-gyümölcsöt fedeztem fel. Jobban tetszik mint először, de most sem adnék neki több pontot.

2021. 05. 29.

Lagerek vakon

Egy pohár habot kaptam, nem túl felemelő illattal. Gondoltam kukorica-fesztivált tartottak az olcsóság oltárán, de nem. Hatalmas habja gyorsan elillant és az ízében sem köszön vissza a "tengeri". Bejárót betonoztunk és inkább szomjat oltottam, mint kóstoltam. Egy átlagos nagyüzemi, sem nem jobb, sem nem rosszabb a magyar átlagnál. Nincs tippem gyártójára.

Gyártó leírása

5 % alkoholtartalom, 22 IBU keserűség, 10 EBC szín, CSEH MALÁTA, KOMLÓ: ŽATEC FÉLIG KORAI VÖRÖSES (ŽPČ) • KOMLÓ

Komló, víz a 300 m mély artéziai kutakból, Morva maláta, a sörfőzők egyedi képességei és hosszú érlelése a lager pincékben. Olyan lager, amely jó hírnevet képvisel a cseh sörfőzőipar számára az egész világon.

Adatok

Gyártó: Budejovicky Budvar
Nemzet: Cseh
Összetevők: víz, maláta,komló
Alkohol: 5%
Balling: -


Megjegyzések