Argus Premium Lager

Színe arany. Habja fehér, szép korona. Illata lageres.



Kevés alkalom volt eddig, amikor dicsértem egy lágert. Valószínűleg erről nem a sörök tehetnek, inkább a francos ízlésvilágom. Jobban szeretem a keserűbb, fűszeresebb ízeket. Szóval, minden nagyüzemi lagert úgy bontok, hogy ez lesz az, amit szeretni fogok. Ez most majdnem sikerült. Habja a barátom, íze édes, malátás. Szénsav rendben. Tetszik. Már az ódán gondolkodom, amit írok róla. De! A korsó tartalmának felét hátrahagyva csapot szerelek, visszatérve maradék sörömhöz, hab-nélküli testét kóstolva, két súlyos negatív észrevételem támadt. Egy, kellemetlen fémes ízt fedezek fel az édesben. Kettő, hab-nélkül elveszítette varázsát, teljesen hígnak tűnik. Vakarom a fejem. Visszaigazolást találtam ismét, minden jó sör habos.  Aha, tanulság egyszerű, nem nyalogatjuk, annál inkább húzóra megisszuk. Kivégezzük, amíg van habja.

Röviden:
😀😀😀


Hétfőtől péntekig Argust kóstolok, mai nap bontottam a másodikat. Szerettem volna összekóstolni mind az ötöt, de nekem egyszerre sok az öt doboz sör, a vírus miatt meg nem bandázunk.

Versenyzők:
1. Argus Strong 😀😀😀
2. Argus Premium Lager 😀😀😀
3. Argus Original Pils 😀😀
4. Argus Maestic 😀😀
5. Argus Gold 😀

Versenyen kívül: Argus FreeArgus Silver


Adatok

Gyártó: -
Nemzet: Cseh
Összetevők: Ivóvíz, árpa, árpamaláta, komló, komlókivonat
Alkohol: 5%
Balling: -

Kóstolva: 2020. 04. 26.

Megjegyzések