Chang Classic Lager

Halványsárga test, gyorsan elillanó hatalmas fehér hab, savanykás illat.

Kóstolva: 2020. 02. 18.


Ez durván sz@r. Fröccs ízű, illatú, állagú. Életemben nem ittam még ilyen rosszat. Remélem nem is fogok. Értékelhetetlen!

Röviden:
😩


Újratöltve
2020. 03. 17.
Nem akartam újratölteni, de a különvélemény miatt megtettem.  Ugyan az a fröccsös íz, szénsavas, híg, ízetlen. NEM AKAROM MEGINNI! Szerintem felbontásától legalább tíz perc eltelt, szénsava javarészt elhagyta a poharam. Mit érzek most? Rossz savanyút, pici édeset. Egyik sem emlékeztet  a sörre. Maradok az első meglátásomnál, miszerint: savanykás íz + rengeteg szénsav = fröccs.

Különvélemény



Kristóf: Amikor megkaptam a 0,33-as dobozkát, kíváncsi lettem. Táj sör…milyen lehet? Aztán gyorsan rájöttem, hogy egy egyszerű lagerrel van dolgom. Bár őszintén szólva, nem tudok róla, hogy lenne valami speckó Táj sör. De tudjátok, van az a hal… a reményhal. Na, az hal meg utoljára. Tovább olvasgatva aztán feltűnt, hogy rizs is van benne. Ez egy kicsit azért kíváncsivá tett ismét.

Doboza számomra tetszetős, de mély gondolatokat nem ébresztett bennem. Kiöntve kis fehér hab képződött a tetején, de mire lefotóztam volna már el is tűnt. Ami leginkább azért érdekes mert, erre a sörfajtára jellemző a szép, tartós hab. A sör színéről egy 10%-os gyümölcstartalmú almalé jutott eszembe. Nem az a tipikus természetes szépség. Illatában volt valami érdekes, talán a rizs miatt. Ízében nem fedeztem fel semmi említésre méltót, talán egy kis édeskés utóízt. 

Összegezve, nem tudom azt mondani, hogy rossz sör, de azt sem hogy jó.

Gyártó leírása

A Chang sör kellemes, teljes aromájú, finom gyümölcs- és komlóaromával, természetes, könnyen elfogyasztható sör készítésével.A kifejezetten a Chang számára kiválasztott árpa alacsony fehérjetartalommal rendelkezik, hogy lágerünk fényes, aranyszínű legyen.



Adatok
Gyártó: Chang Beer
Nemzet: Thai
Összetevők:-
Alkohol: 5%
Balling: -



Megjegyzések

  1. fröccs ízű? hát... szerintem teszteljetek inkább kiflit, attól is fanyaloghattok eleget, szar stílusban.

    VálaszTörlés
  2. stílus ide vagy oda ez csak egy vélemény, örülök ha neked ízlik engem nem győzött meg

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése