Steam Brew Imperial Stout


Világosbarna habja kitölti a pohár harmadát. Meglepő módon illata semleges.

Kóstolva: 2020. 01. 13.


Színe olaj fekete, talán innen a dobozon olvasható mottó. Furcsa megállapítás fogalmazódott meg bennem: - nem elég telt, mégis teljes. Pohár ürültéig ez a kettősség kísért végig.  Ízét a csoki és az alkohol és ezek keveréke határozza meg.  Játékosan a csokit egészen mélyen, a 7,5 alkoholt valahol fent érzem. Alkoholos, nem bántón, nem lóg ki a lóláb. Utóízéből elég hamar el is vész, csak a csoki marad.

A kávé keserűjét és a sör testességet hiányolom. Leszámítva az előbbi észrevételeimet, tetszik.

Rövid értékelés:
😀😀😀😀


Újra töltve
2020. 05. 19.

Kisüzemi, számomra most derült ki, legalább is így árulják. A német gyártó másik két terméke az Imperial IPA és a German Red társaságában várt rám kiszemeltem, így egy sör ára helyett hárommal terheltem a családi kasszát. Hab fetisiszta vagyok, és most kiélhetem magam, drapp színű, tartós koronájában. A csoki még mindig kitölti a számat, igaz kávéssága lehetne erőteljesebb - nekem így is jó -, utóízében gyümölcsös kísérettel érzem az alkoholt a masszív csokoládé mellett. 

Csak ismételni tudom magam, látványa tetszik, és ami fontosabb ízlik. Sajnálom, hogy nem maximumra pontoztam, most meg tenném.

Különvélemény

Kristóf: Neked ízlett? Nekem egyáltalán nem jött be. Még ha elvonatkoztatok a magas alkohol tartalmától, amit az imperialságának köszönhet, akkor sem adott egy jó stout ízt szerintem.

Adatok

Gyártó: Privatbrauerei Eichbaum
Nemzet: Német
Összetevők: Ivóvíz, árpamaláta, komlókivonat
Alkohol: 7,5%
Balling: -


Megjegyzések